Svar

- Nej det va två månader sen Loke träffade honom sist. Att jag nu har sagt ifrån att han inte längre är välkomen, då det bara förvirrar Loke på ett jobbigt sätt. Loke hinner aldrig ta in att det är hans pappa, istället blir det stelt och obekvämt för Loke. Så just nu är Lokes pappa inte längre välkommen till oss först han väljer att vara med på hel tid. Lokes pappa försöker fortfarande dra med att rätt att träffa Loke vilket han inte har, som står på socialstyrelsen hemsida.

Loke's pappa blir 23 i år, jag anser att man ska väl ha lite mer innan för pannbenet då och kunna ta ansvar, men icke!


När jag berätta att jag kanske va gravid så blev han jätte ledsen fast mest elak, sen så när det blev positivt så visste ju han redan att jag skulle behålla så då grät han. Men sen verkade han positiv och vi skulle flytta ihop enligt honom och blablabla, sen åkte han iväg en vecka och kom hem och kläckte ur sig, "nä jag vill inte längre, du får göra abort". Då blev jag bara arg och fick höra av både han och hans föräldrar hur mycket jag förstörde deras familj och främst Lokes pappa liv.. Så vi gjorde slut och efter det hörde vi knappt av varandra, något sms i månaden. Jag ringde honom när Loke va född, sen va det inte mycket mer med det. Han träffa Loke när han va 4 dagar första gången, han har aldrig vissat något större intresse och jag är inte intresserad utav att ha honom i närheten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback