SVAR


Självklart svara jag på kommentarer på bloggen, men om personen som kommenterar har en egen blogg så svara jag ju oftas på deras egna blogg :). Men anonyma svara jag också på, men endast om det har något som rör inlägget, Loke eller något annat jag skrivit om. Men ibland får jag kommentarer som jag inte ens orkar bry mig om, tex om Omar att jag umgås med honom. Det är mitt fall och jag orkar inte diviera om sånt :)

Men som svar på din fråga, jo jag svarar på kommentarerna som tips kan du alltid gå in på min kategori "frågor & Svar", där finns de flesta kommentarerna jag svara på :)

 


Kommentarer
Anonym säger:

Träffar Loke aldrig hans pappa? Hur gammal är han? Vad tyckte han om graviditeten?

2012-03-22 | 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback