Svar

Jag rökte under graviditeten efter jag hade gått in i vecka 30, men slutade så fort Loke föddes. Höll mig tills det blev jul, vid julen började jag tjuvröka för att jag inte orkade med allt gnäll från alla olika håll och kanter! Men det va när vi hade mammaträff i Skärholmen som jag började ordentligt, sen blev det ännu mera den dagen/kvällen jag va hos Sarah, sen dess har jag varit fast! Dock röker jag inte super mycket, utan mest när mitt tålamod börjar åka helvete. Jag röker för det mesta för att jag får bättre tålamod utav det :)

Kommentarer
Anonym säger:

Det är illa att röka, det är ännu mer illa att röka om man är 17 år och det är ännu ännu mer illa att röka om man har ett barn i magen!

2012-03-13 | 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback