Sol, värme och städning!

Tjena mittbena, nu är vi hemma och har varit det ett tag. Har hunnit damsugit och plockat ordning medans Loke tog en tupplur, men strax ska jag ta fram moppen och ta en vals med den. Om Loke ändå kunde sluta böla för allting, vet inte vad det är med honom men varje eftermiddag blir han så jäkla grinig och bara gråter..

Men iallafall kursen börjar klockan 16.45 och innan dess så ska vi åka till stallet och ta in hästar och hämta upp mamma, sen möter jag pappa vid trafikskolan. Måste även plocka fram körtkorts boken om man nu inte får en där(?), ja det märks väl :). Måste trycka i mig nånting också eftersom kursen är 3,5 TIMME lång, usch och fy lär väl somna på kupen också.. Mamma får passa Loke så länge och gud nåde mig att han blir lite gladare snart, för attans så sur han är!
Men nu måste jag ta min surpuppa och göra honom glad på något sätt(?)

Vi hörs senare ikväll!

Kommentarer
Anonym säger:

Han kanske har fått kolik ??

2012-03-27 | 16:05:48
Mari o Wiggo säger:

Dom har ju dåliga dagar också dom små liven, även fast man vill att dom jämt ska va på bra humör. Sen kanske de är tänder på g?

2012-03-27 | 16:13:08
Bloggadress: http://mammatillwiggo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback