Sen så vad det här med rubriker..

Jag får panik, i veckan klickade jag hem ett par skor till mig och Loke från Ellos. I hopp om att det skulle ta ett tag då det brukar göra det eftersom jag ändå inte har några pengar för tillfället eftersom mammapengarna inte kommer först den 23:e, men vad tror Ellos är nu? Jo super snabba och bara kastar iväg skora med raketfart, så vad ligger nu på posten som jag inte kan hämta ut? Jo våra super fina skor, som bara väntar på att få bli använda i vår solen som för tillfället inte har hunnit titta fram än idag :).
Men ändå, åh varför ska allting gå super snabbt bara för att man inte har pengar irriterande!

Men ja vi får se om jag får ut skorna eller inte, hoppas! :)
Nu ska jag fortsätta med mitt städande, har redan hunnit stoppa in en tvätt maskin och fixat disken. Ska även iväg och handla med syster under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback