Segt..

Ibland fungerar på varför jag ens bloggar? Ni vet när man får den där känslan att man är tvungen för att inte att alla läsare ska sluta läsa min blogga, så känns det just nu. Det är nog därför det är lite gles med uppdatering, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre.. Vardagarna flyter samma liksom, antingen så är vi hemma eller så är vi i stan och träffar Omar. Det händer inte så mycket nu för tillfället, vädret tillåter inte allt för mycket så det blir liksom lugnt några dagar nu tills värdet vill jobba med oss :). Men aa ska försöka dra igång lite roligate saker här på bloggen, som tex länkbyte, åter uppta veckans blogg intervjuv, lite tävlingar och sånt :).

Så nu får ni hålla utsik och bara kasta in kommentarer, om ni har några förslag på vad jag kan göra här i bloggen så va inte blyga kasta ut era förslag till mig!! :)
Nu ska jag knopa ihop några inlägg till er, så håll utsik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback