Pigg son

05.45 hade jag en pigg gosse som skulle klättra på mamma sinhujedamej vad tidigt han kan vakna om dagarna! Jag orkar snart inte mera och inte nog med att han vaknar så tidigt så vaknar han ju också minst 2-3 gånger per natt för mat och där i mellan kan han vakna för att han tappat nappen. Jag kan säga såhär "jag är en vandrande zombie" och jag längtar tills Loke är typ 14-15 år gammal och kommer sova till 11-15 på dagarna, då ska jag njuta och också göra det :).

Helt ärligt ska jag ha flera barn ska jag ha det inom 3 års tid så jag sen slipper smårbarns fasen när Loke har blivit större och mer självständig. Så jag kan lugnt säga att om jag hittar en kille och vi verkligen fungerar så tänker jag bara gå ut gymnasiet innan jag skaffar flera barn! Åh aldrig att jag tänker vänta i 7 år som jag har sagt innan och sen börja om igen med småbarns fasen, nä usch! :).. Men men nu inväntar vi syster & systerdotter för frukost! :). Sen blir det fortsätta med städningen och nu tänker ni säkert "hur mycket har du att städa?" Jo ja idag tänkte jag ta mig an övervåningen med damsugar och skur hinken, så ja det blir lugnt.
Annars idag ska syster få ta kort på mig och Loke tillsammans, har ju inga fina kort på oss två tillsammans förutom när han är nyfödd :). Men aa, sen ska jag nog få syster att åka iväg med sopor också, ja det är full rulle här hemma! :)

Men nu tänkte jag svara på frågorna från mini frågestunden :)



bjuder på en liten ledsen Loke från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback