Måndag, Finally

Men usch Loke vaknade klockan 5 imorse och av någon anledning låg han i MIN sän, han låg i sin säng igår kväll när jag somna och jag har inte burit upp honom. Läskigt lite grann sådär, men det som va usch va när syster smsa mig 7 imorse och sa "det snöar" asso vad i hela helvete gör snön här!?!?! NÄ usch blä och fy, vi behöver inge mera snö!!
Ångest, men som tur så har det äntligen slutat snöat nu. Så vi hoppas på sol nu istället, jag vill ha vår och sommar!!

Men jag måste bara dra upp det hela, igår kväll så la jag Loke som vanligt i sin säng och sen vid halv elva så fick han sista maten och han sov stenhårt! Så jag la ner honom i sin säng och gick och la mig själv, somnade väl på 5 minuter. Jag sover stenhårt och jag vaknar ALLTID om Loke skulle vakna eller låta. Men vid 5 vaknar jag att han rör sig och när slår upp ögonen så ligger han bredvid mig, hur sjutton hamna han där!? Jag kände hur jag greps av panik, vem kan ha lagt honom där? Jag har inte honom i min säng eftersom jag vet att han kan ramla ner ifrån den. Men jag har känt av att någon är i närheten. För att på spjälsängen så har jag dragit ner sidan så jag kan lätt lägga ner sonen, och jag kan inte ha sidan upp eftersom jag är för kort. Men varje gång jag har gått ut ur rummet och sen gått in i rummet igen så har någon dragit upp sidan.. Hur har det gått till?! Då det har hänt många gånger då vi varit ensamma hemma jag och Loke och ingen i familjen går in i mitt rum och rör Lokes saker! Sen på senaste tiden har Loke börjat sitta rätt upp och ner på golvet och stirrat rakt in i taket och börjar prata. Vad kan det hela va liksom? Ja läskigt är det iallafall och fortsätter det måste jag nog söka till något medium...

Men nu ska jag ta ur mina flätor ur håret och sen klä på oss lite kläder så vi kan åka till Uppsala och handla! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback