Kräks och feber!

Usch och fy va dålig jag är på bloggningen nu på sista tiden, idag skulle jag egentligen spenaderat dagen med killarna. Men igår kväll började må fruktansvärt illa och helt plötsligt började jag kräkas, mums! Så hela natten har jag kräks, skakat, gnällt och pipit ordentligt! Men nu mår jag bättre, dock for vi till vårdcentralen imorse med syster. Då jag har haft skapligt ont i mage de sista dagarna och Loke har dragit sig i snoppen några för många dagar! Men inte fick vi något hjälp inte, så jag ringde sjukvårdsupplysningen för rådfrågning! Så imorn ska jag nog ta tåget till närakuten i Väsby! :)

Men igår så gjorde vi inte så mycket, vi åkte till stinsen så syrran kunde handla kort för att göra inbjudningar till sitt bröllop, sen bakade jag bullar! :) Mer än så hände inte, somnade vid 19 igår med Loke pga att jag mådde så dåligt.
Men nu har jag suttit och kollar runt lite på internet på olika bloggar och funderar starkt på att dra igång veckans blogg varje söndag, kan det bli roligt? :)
Tänkte även dra igång en lista så ni ska få lära känna mig bättre, låter väl ändå lite roligt! :). Har ni något mer roligt jag kan hitta på som kan vara roligt för er, om ni har tips så släng in de i en kommentar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback