idioti...

Vet ni? Idag fick jag genom gå världens bråk med Lokes "farmor" som i mina ögon inte längre är hans farmor! Lokes pappa valde nämligen att "avskriva" sig från pappa rollen när det tog 3 månader för honom att träffa Loke efter dopet. Men iallafall vi bråkade och jag skrek som en galning, brorsan stod bredvid och frågade hela tiden, ska jag ta över :). Känns bra att han är på min sida och alla andra i min släkt.
Men mitt tålamod försvann totalt när hon kläckte ur sig "ska Loke alltid ha en sån elak mamma", åh då blev jag så arg att jag funderade på att åka bomba hennes jäkla hus! Sen stod hon och tjata om att jag är egoistisk och jag inte borde hacka upp mig på att det tog tre månader för K att träffa sin son och inte heller hacka upp mig på hur hon behandlade mig när jag va gravid! Vilken subba, kom inte och yttra dig om vad jag ska säga och göra! Så blev jag förbannad och skrek att hon inte är farmor till Loke och jag håller fast vid det. Sen så tyckte hon att jag skulle komma upp till de och en sak är säkert jag kommer inte ens sätta min fot i deras hus om jag så skulle få cancer och det va enda botemedlet! Nä usch och fy så arg jag vart på henne, men i slutet av samtalet så sa jag bara "bra, du behöver inte höra av dig mera hit!" så la jag på. Men det tog inte ens 5 minuter innan hon ringde upp igen, men då svarade brorsan och hon hävdade att få prata med pappa. HAHA vad tror hon? att hon ska få säga massa saker till mig och min pappa ska stå på hennes sida efteråt, vilket jävla skämt! Men eftersom pappa och mamma är i Thailand, så började brosan prata och oj så allvarlig och vuxen han kan låta i telefon :). Men iallafall på slutet blev han arg och hotade med polisanmälning för trakasserier, och det stämmer. Då jag har bett och sagt till K 1324353 gånger att säga åt henne att sluta ringa, då klassas det som trakasserier! Vilket jag kommer anmäla henne för ifall hon fortsätter ringa hit, jag vill inte ha med henne att göra, hon har ingenting med Loke att göra för han är MITT barn och inte hennes! Loke ska aldrig få förblanda sig med idioter som de där uppe!

Men iallafall det är rätt skönt att veta att de flesta står på min sida och de som inte gör det, ja synd för de ! :)

Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Vad ringer hon o tjafsar om?!

2012-03-16 | 21:45:24
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback