Forever alone!

Stämmer rätt bra i mitt liv för tillfället, haha Loke sover och jag sitter ensam och smsa med killarna. Drog ifrån stan vid 18 tiden och nu sover Loke så jag ska vara överdrivet social på sms med killar, spamma de med sms eftersom spelar något skit, typiskt killar! ;)..

Men iallafall planen va att vi skulle mötas vid slussen vid ett tiden, haha vart bara jag och Omar, Kim han sov på söta örat och vaknade inte först klockan närmade sig fyra, haha sömntuta! Men under tiden hann vi hem till Omar och sen passade jag på att träffa Mattias, överdrivet social kille eller inte :)..
Nej men vad ska ni göra en sån fin fredag kväll som denna? :)

Jag orkar inte skriva mer för tillfället, så ska spela bilspel på datorn istället och smsa! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback