En alldeles för pigg son och en alldeles för trött mamma

Godmorgon lite väl tidigt enligt mig, Loke anser att morgon är det redan klockan 5-5.30 och jag anser att morgon är inte först 8 på morgonen..
Men som den underbara sonen jag har så får jag sova en 30-40 minuter mera medans Loke leker snällt i sängen bredvid mig :).

Igår så skulle jag se klart sista avsnittet av greys anatomy, men jag somnade totalt bredvid Loke under pausen, irriterande?! Ja skoja inte! Men syster får berätta för mig hur det gick,  säkert super spännande bara för att jag somna!! Idag vet jag inte vad som händer, kanske ska åka till sjukan. Men vi får se om jag orkar, jag ska iallafall städa klart idag, damsuga, tvätt och plockan utan! :)
Det är inte så mycket sol ute idag, lite tråkigt men kan väl inte begära det varje dag eftersom det ändå bara är 8 mars idag! :)..

Men nu ska jag pussa på min underbara son! :)

image description

Min plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback