Egentid

Är det nu jag borde satsa på att sova tidigt eller ta min egnatid? Jag satsar på min egna tid, idag har det varit en rätt lugn dag. Va i väg och köpte mig en ny-begagnad vagn i enskede, det vart en teutonia spirit s3. Super fin och den kommer bli super bra! Vi ska test köra vrålåket imorn då vi ska till BVC, jag tackar återigen min kära bror som lånade ut pengar till mig, SÅ UNDERBAR DU ÄR STOREBROR!! :)

Syster Amanda va urgullig och körde mig fram och tillbaka, super snällt! När jag kom hem laddade jag för att ta tag i städningen, eftersom ingen annan här hemma klarar av det!! För andra gången va jag tvungen att städa upp efter min syster och hennes kompis med deras skitiga hundar! Lagom irriterande, så på en timme hann jag damsuga,ta hand om disken, leka med Loke, mata Loke och laga mat. Menas andra bara sätter sig framför datorn när de kommer hem, känn dig träffad!! Jag orkar inte, men jag ska strax ta tag i att skura golvet, ta hand om Lokes leksaker, vika ner tvätten i alla lådor, hänga upp kläder, skura Lokes matstol och efter det ska jag sjunka lågt ner i sängen och kolla på filmen TAKEN som kommer på 4:an ikväll vid 21, haha tror ni jag lyckas!? :)
Ja för fan, nu kör vi! Egen tiden var det!

Juste; angående veckans intervju, så blir det så att vinnaren blev Emilia. Men jag hann inte intervjua henne innan hon blev mamma (IGÅR), så vi skjuter på den intervjunt tills hon orkar! Så istället säger vi GRATTIS till Emilia som fick en liten pojke igår! Stort grattis till dig gumman! :).. Hur jag fått reda på det säger jag bara en sak, FACEBOOK IS THE SHIT ;)

Kommentarer
MalofTheGeek säger:

Är det denna Emilia http://eemijji.blogg.se/ som har fått en son? :D

2012-03-12 | 14:45:05
Bloggadress: http://malof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback