Eftermiddag

Dagen har gått och blivit eftermiddag här hemma, Loke har precis fått bada efter att ha lekt med messmöret vid mellanmålet :). Så nu sitter vi på rummet och bara tar det lugnt, ska väl damsuga lite grann här i rummet, sen så
ska jag möblera om rummet lite grann eller jag ska placera Lokes säng brevid min. Då jag är less på att vakna i panik att Loke är påväg ner för sängen varje kväll.. Han har ju trillat ner några gånger från sängen, han verkar ju inte lära sig att det gör ont. Så nu ska han få börja sova i sin säng och tills dess så får hans säng stå bredvid min :)

Sen så händer det väl inte så mycket här hemma, ska göra middag sen också :). Sen blir det väl att hänga tvätt och vika tvätt som varenda dag, damsuga av får jag göra imorn, sen är nog inte Amanda och Chilli välkomna hit mera först mamma är hemma, haha Chilli har en förmåga att kasta allting på golvet och jag får städa upp det -.-
Men aa har iallafall plockat ordning på övervåningen, så det är klar. Ska väl dra skurmoppen över golvet, men det får bli på måndag förmiddag :).
Ikväll blir det nog film för min del, tänkte se filmen " I love you, man" på 5:an som kommer klockan 21 :).

Men nu ska jag busa med Loke innan jag ska städa, tack och hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback