Det va ett skämt

Okej nu erkänner jag, det va ett skämt ;). Jag är inte gravid i vecka 20 och speciellt inte med tvillingar, så nu kan alla lugna sig och sluta gå upp i värsta varven ;).

Jag kan säga att jag har skrattat gott över varje kommentar jag har fått över "hur ska du klara tre barn?" :). Haha en roligt skämt som de flesta tar på för fullt allvar, slappan av lite grann vettja :)

Men måste bara tilllägga en sak, ni som kallade mig slampa under de här timmarna. Ja det är ni som gjorde min dag bäst, alltid kul att se hur avundsjuka folk kan bli ;)

Kommentarer
Mari o Wiggo säger:

kom o tänka på nu ja också att de verkade konstigt om du va gravid i v20 o skulle ha i september för de går inte ihop :) kan tänka mig att du fick en hel del kommentarer..

2012-03-13 | 19:26:47
Bloggadress: http://mammatillwiggo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback