Dålig bloggning


Tre härliga bilder från idag på min söta prins & åh så underbar du är hjärtat!


Det var ingen bloggning igår kväll, jag var alldeles för trött för det och istället sov jag innan klockan va 22 :). Men nu kör vi, mamma och pappa är hemma och jag håller fortfarande på att smälta det. Men det är otroligt skönt att ha de hemma igen, pappa är dock dålig efter att båda åkte på matförgiftning där nere. Men vi hoppas att han snart är på fötter igen, mamma är på bättring vägen :).
Men iallafall vi gick JÄTTE fina saker ifrån Thailand, det mesta va till Loke och jag är super nöjd. Men jag fick en underbart fin plånbok och en super söt väska att jag nu måste låta mamma vara barnvakt någon kväll så jag kan gå ut :). Tack så mycket mamma och pappa, bilder från komma senare i veckan :)

Idag har vi varit rätt duktiga, eftersom barnbidraget dök upp på kontot idag så passade jag på att låna syrran för att handla mat till Loke, så det blev en hel del! Efter det gick vi in på H&M och där ifrån fick vi med oss två linne bodysar, två t-shirtar, två-pack strumpbyxor och en body :), kändes att hans garderob behövdes fylla på, 3 bodysar kommer man inte så långt på :). Men nu klarar han sig ett bra tag, så det är skönt! :).
Efter vi hade handlat bjöd jag syrran på MAX och sen åkte vi hem igen, sen nu på eftermiddagen har jag plockat i rummet och byt plats på sängen igen! :). Sjukt svårt att veta hur den ska stå efter jag inte har allt för mycket plats i rummet! :) Loke somnade vid 19 och jag bara njuter av min egna tid nu på kvällen, strax ska jag ringa Omar och babbla massa strunt, min kvälls syssla nu! Men han är en helt underbar person, åh så glad att jag lärt känna honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback