Dag 9, Berätta om någon du saknar.

åh någon jag saknar, jag saknar nog rätt många personer, men det finns någon bara en som jag saknar otroligt mycket och det är Joakim. Underbara Joakim, han är nog jag har litat på sen vi lärde känna varandra för 6 år sen. Jag har alltid kunnat prata med honom om allting, han har alltid funnits där stöttat mig och pratat vett i huvudet på mig!

Han är en underbar person som är helt tokig och knäpp på sitt speciella sätt och det är det som får mig att tycka om han så himla mycket. Men Joakim är den som alltid har varit fullkomligt ärlig eller okej inte alltid men ändå :). Det finns inte tillräckligt med ord för mig att beskriva honom, han är liksom för bra för alla ord :).
Men iallafall jag saknar honom något grymt mycket, träffade honom i Oktober sist och jag anser nu att han borde flytta tillbaka till Bålsta och skit i Mora. Så vi kan träffas oftare och sen kan han strunta i sin tjej också, haha han är bättre när han är singel och mycket roligare då! ;).
Ja nä finns inte mycket mer att berätta, Joakim är någon jag kommer hålla hårt i, han är bara min! :)

Fina du!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback