Dag 3, Berätta om din barndom.

Har helt glömt bort listan, men nu kör vi igen! :)


- Min barndom va bra, mamma och pappa valde att lämna vårat trygga radhus i skogås för att flytta upp på landet, när jag va 4 år gammal skulle fylla 5 i november det året. Så sagt och gjort packade vi våra saken och hamnade 10 mil norr om Stockholm, i ett litet torp där det inte ens fanns en riktig toalett! Jag minns inte så mycket mer än att det va jobbigt och konstigt att bo här, värsta va att jag fick gå på ett ute-dass. Usch så obehaligt, men mer än så kan jag inte påstå va jobbigt. Dock var det trångt i vårt hus, ett litet torp på 34 kvadratmeter med två vuxna, två stora hundar och två barn, ja det blev trångt! Men vi fick det fungera innan vi satte gång och bygga vårt hus som vi bor i nu... Nån gång ska jag nog visa er gammla bilder på hur vårt torp såg ut, men det får bli en annan gång :). Men tillslut fick jag och brorsan äntligen flytta in i det stora huset, dock bara för tillfället. Det var inte klart på långa vägar, utan vi fick dela på samma rum som jag bor i nu. Men det fanns inte mycket mer än gipsväggar och två stora madrasser, haha när jag läser vad jag har skrivit låter det hemskt! Men vi trivdes, kanske för att vi hade vant oss med det :). Men jag när jag blev 12 år fick jag mitt första egna rum, om man inte räknar mitt babyrummet i garderoben som pappa hade byggt om när jag va bebis :)..

Men kort sagt har min barndom varit bra till jag själv började strulade till den vid 13 års ålder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback