Dag 2, Berätta om staden/Byn där du bor.

Åh vad finns det att berätta? Jag bor mitt i mellan märsta/sigtuna och båda är lika vidriga om ni frågar mig! I märsta ser det ut som en schack bräda om man kollar från en flygplan då det är så mycket utlänska i Märsta (har inget emot de eller kanske lite, iallafall deras beteende).. I märsta är man en gangster om man snackar för mycket, alla känner alla och det är allmänt vidrigt!
Sigtuna, usch där bor de lite "finare" människor som spenderar alldeles för mycket pengar på sina fina fest klänningar.. Ja ni förstår, alla måste ha samma kläder som är mode annars är man en loser! Där är det samma sak som i märsta alla känner alla och det du inte visste om dig själv vet alla andra! Alla är lika duktiga på att snacka skit som jag vet inte vad!!
Gör du en sak som kan inte va så bra, så lovar jag dig att saken du gjorde är förstorad gånger 100 och stämmer knappt när den har gått runt i hela byn!

Jag kan kort säga jag gillar varken märsta eller sigtuna och jag bara längtar tills jag får flytta här ifrån!! Aldrig att Loke ska få växa upp och gå i skolan här! Nä usch!! :)

 

Två bilder ifrån Sigtuna, gud nåde mig att det är fint iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback