Dag 1, berätta om dig själv

tHur mycker bör jag egentligen skriva? Hela min "livs" historia, nja då tröttnar ni! :)
Men jag är en 17 tjej som fyller 18 i november, jag är mamma till min underbara son Loke född 110708! Om dagarna är jag mammaledig och antingen så driver jag runt med min storasyster som också är mammaledig eller så träffar jag kompisar, springer runt på möten, går till BVC eller pluggar hemifrån :).
Jag bor i en liten förort i  vårt avlånga land sverige, precis i denna dära lilla förorten Märsta. Det är absolut ingenting jag skryter om, jag avskyr nämligen denna lilla håla. Alla känner alla och det du inte visste om dig själv vet alla andra ;)

Vad ska jag mer berätta, jag kan döda för att få baka och jag älskar att fota, det är något jag har insett nu på sista tiden. Det är super roligt att få till härliga bilder som verkligen kan säga mer än tusen ord! :)
Men mer kan jag nog inte komma på om mig sjävl :)


Kommentarer
Emilia - 16 år och mamma i april. säger:

Det är absolut ingenting jag skryter om, jag avskyr nämligen denna lilla håla. Alla känner alla och det du inte visste om dig själv vet alla andra ;)



Kan säga detsamma om tranås haha ;)

2012-03-07 | 21:07:51
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/
Bea säger:

Vem är killen på bilden? Kram

2012-03-08 | 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback