Bråttom


Loke sover och jag sitter brevid inte ens påklädd om ca en halvtimme ska vi rulla hemifrån med syster, jag måste hinna klä på Loke och sätta in hans bilbarnsstol i bilen innan dess, dessutom klä på mig själv! Så det får bli ett snabbt inlägg nu, så får jag blogga senare om allting :). Iallafall hade tid hos tandläkaren idag som jag avboka, orkar inte gå dit så segt! Så jag hänger med syster istället, ska passa på att handla lite grann också :).
Ikväll blir det handledare kurs med pappa min, jag är super nervös för att börja övningsköra. Men ja, ska även ansöka om att få övningsköra med syster eftersom hon redan har gått handledar kursen med vår andra syster! Aja nu börjar jag babbla, vilket jag inte har tid med!
Bloggar senare, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback