Blogg till bok

Vet ni jag måste bara tipsa om en super häftig sida! Har ni någonsin känt att ni har tröttnat på att blogga och vill stänga ner den? Men ni väl ändå inte förlora alla minnen som har samlats på bloggen, då har jag lösningen! Jag satte och googlade runt lite grann och hittade denna sida BLOGG TILL BOK, hur smart verkar inte det? :)
Jag ska självklart göra en sådan, kanske inte om hela bloggen, men iallafall om Lokes första år inklusive graviditets inläggen! :). Det är ju super kul att ha kvar hela livet, kul för Loke att få när han blir större!

Nä helt klart super smart, sån ska jag ta och göra inom kort! :)



Kommentarer
Gisela säger:

Hej!



Blev så glad när jag såg ditt inlägg, så jag tänkte att jag måste kommentera. Vad kul att du gillar sidan och hoppas att du gillar din bok om du i framtiden skulle beställa en :)



/Gisela, Delägare Blogg Till Bok

2012-04-13 | 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback