28/3-2012


Godmorgon, orkar inte riktigt blogga igår när jag kom hem. Loke vakande och ville inte riktigt somna om. Så jag åt mackor och somnade strax efter det :).
Men nu är både jag och Loke vid liv, som vanlig lika tidigt på morgonen! Jag har hunnit dsucha eftersom jag måste åka och byta mina skor som jag köpte måndags. Sen ska jag möta mamma, måste även passa på att ringa familjerätten och knivsta kommun.

Annars i veckan blir det lugnt tror jag, i helgen fyller systerdotter Chilli år så jag antar att vi ska fira henne :). Sen vet jag inte vad som händer, ska prata med syster också när andra systerdotter ska ha "kalas" för familjen/släkten, eftersom jag är super sugen på att baka en tårta till henne då :). Ja nä nu ska jag sluta babbla om allt onödigt och istället trötta ut Loke och sen mata honom så vi kan börja röra oss sen :)

Så glömmer ni inte borta att kommentera på inlägget "vem är du?", ni hittar det HÄR och HÄR. Jag vill ha massvis med kommentarer när jag är hemma igen, så komigen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback