11/3-2012

Godmorgon som vanligt är vi FÖR morgon pigga här hemma, men vad gör det när man har en underbar son? :) Inte mycket ändå, jag överlever. Dessutom somnade jag tidigt igår, så jag kände mig rätt utvilda imorse när jag vakna, dessutom vaknade jag av att lilla plutten låg på min arm och jag fick hålla om honom lite grann, MYSIGT! :).
Det blev ingen bloggning igår för jag orkade verkligen riktigt, istället va jag tvungen att leta efter en ny vagn. Ja ni hörde rätt, min britax har sagt hejdå till oss, lagom irriterande! Men det är sånt som händer, så idag blir det att ringa på en vagn och kolla om den finns kvar. Hoppas det, för det va fin och i bra skick! :)

När vi ändå håller på så kan jag väl skriva såhär; Hej Sarah, kul att just du läser min blogg! Mår du bra? Får hoppas på det, så du vet så ska jag inte umgås med Omar idag så du behöver inte ringa 17 gånger på 2 minuter eller skicka massa patetiska hot-sms till honom :). Det är liksom lungt mellan oss och du får gärna sluta tro massa skit och hitta på massa olika rykten som inte stämmer! :). Men tack på förhand gumman, pussa Felicia från mig också, hon är så söt! :)

Okej så nu återgår vi till inlägget, som sagt träffade jag Omar igår och för 736353446 gången är det INGET mellan mig och Omar. har ni aldrig haft killkompisar förut? Antar inte alltså, man kan ha killkompisar utan att alla behöver tro att man ska hoppa i säng med de! :). Men iallafall möte upp Omar inne i stan för jag hade hoppats på att få någon hjälp med min telefon som inte riktigt vill leka med mig längre :). Men hoppade det då det va as lång kö :). Så vi åkte hem till Omar, träffa två av hans vänner efter gick vi hem till honom. Va där ett tag sen gick vi ut på promenad och shit så långt vi gick. Men skönt va det, Loke sov som en stock i vagnen när vi gick. Efter det åkte vi in till stan och gick på NK, haha andra gången jag gick där i hela mitt liv. Livrädd för att ha sönder något! ;)..

Sen drog jag och Loke hem eftersom Omar ändå skulle jobba idag, och väl hemma precis när jag börjar bumpa upp vagnen för trappen, får jag halva handtaget i handen.. Ångest! :)
Men nu måste jag ta Loke som har krypit iväg, vet inte vad han kan hitta på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback