Vi gör det officiellt ♥

Har jag nämt att jag är världens lyckligaste? :)

Att jag lever i ett enda stor lyckorus, att allting känns 100 gånger lättare nu! Att jag tar dagarna med en klackspark av lycka, att jag nu för tiden alltid har ett leende på läpparna. Det är offciellt och det är underbart! 

Jag kan inte vara lyckligare, han gör mina dagar en smula bättre! Jag är himla lycklig att jag har honom och Loke, de gör mina dagar perfekta och jag lever för de! :)

Detta är äkta kärlek som verkligen ha vuxit fram efter våra miljoner samtal på kvällarna, våra eviga sms till varandra och alla dagar vi har spenderat tillsammans!

Jag är världens lyckligaste eller det va jag ju innana också men nu lite extra lycklig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback