Suger!

Jag suger för tillfället på att blogga, jag lever mitt liv som rullar på otroligt bra! Jag varvar livet med att mysa med Loke och Omar, samtidigt njuter jag något otroligt över att dela min och Lokes vardag med! När vi inte lever sambo livet och spenderar 6 dagar i sträck med varandra, så försöker jag åstadkomma något med min utbildning och Omar jobbar sig svettigt för att kunna leva eller så har han sin dotter :).
Och de dagarna som vädret tillåter försöker vi spendera dagarna utomhus.

Ja ni hör själva hur det låter livet rullar på och det är bra härligt :). Imorn vankas det en hemma dag hos Omar med båda barnen och det är något både jag och Omar njuter av när vi alla är samlade :). På lördag blir det bröllop och på söndag blir det en latdag :)
Nästa vecka blir det planering inför vår Luleå resa och sen är det inte mycket mer än midsommar kvar den veckan :)

Vad händer i era liv då? :)

Jag är ledsen att bloggen blir satt åt sidan, men nu på sommaren får man räkna med det. Livet har mycket mer att ge än att blogga, men jag lovar! Jag är snart på banan igen och då blir fler inlägg per dag, ni kan även räkna med fler mobilinlägg :)
Men nu ska jag natta klart Loke, duscha och sen mysa ner mig i sängen med Omar! :)


Kommentarer
Sara säger:

Mysig bild på barnen :)Kul att du äntligen träffat "mr right" och hoppas eran minisemester till Luleå blir rolig :D Kram på er!

2012-06-15 | 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback