Water for elephants

Godmorgon! 
 
Efter mycket krångel med blogg.se så tröttnade jag igår, helt slut på att det ska krångla. Den där jävla kossan är överallt och jag blir galen att de skyller ifrån sig på en kossa när något går fel. Kan de inte stället sätta upp en bild på killen som klantade sig?! Åh frusterande, men iallafall jag KAN inte byta bloggportal, herregud det är flera inlägg och jag hittar ingen portal som passar mig.. Så iallafall jag stannar, men bara om blogg.se lägger och krånglar! Så nu kör vi som vanligt igen =)
 
Igår blev det lite rätt dålig bloggning, vi åkte iväg till märta centrum kollade lite där, sen vidare till arlanda stad. Åt lunch och sen shoppade jag lite grann, haha ovanligt va? :) 
Sen åkte vi hem, Loke somnade på vägen hem och sov till halv 6. Efter det va han jätte kinkig eftersom han sov för länge. Men efter lite mat och vattenmelon så va det lite bättre, han fick duscha och självklart skulle han bli lite rädd och badade ner mig, så jag va nog lite blöt som Loke själv :). 
Efter han hade duschat så blev det middag för oss, men Loke åt upp min mat eftersom det serverads det mozzarella och han är helt galen i det, min tjockis unge :). 
Vid halv tio så somnade äntligen Loke och då slog vi på filmen "Water for elephants" , en jävligt grym film, jag satt på spänn hela filmen, en film att värd att se kan jag lugnt säga!! :)
 
Idag ska jag fixa rummet, sen ska jag ta hand om min andra sulky som jag fick av syster som hon hade till sin dotter. Ska tvätta av den, betälla en ny suflett till den, sen funderar jag på att åka ner till märsta och köpa lite tyg, ska nämligen sy ett skydd till den vagnen. Tanken va att Loke skulle kunna använda den som dagis vagn innan snön lägger som ett täcke över sverige. Så det är lite grann som händer här hemma, ska bjuda bilder på allting som händer idag =)
 
Men nu ska det blir frukost här hemma, hörs under dagen!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hej vad har du för kamera? Vart köpte du den och för hur mycket??? Skulle du rekommendera den ?? Tycker om din blogg jätte mycket!!

2012-07-29 | 10:37:36
Anonym säger:

Vad e LCHF diet för något och vad innebär de ?

2012-07-30 | 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback