Svar och tips

Jag fick en kommentar av en tjej som ville ha tips på hur man går ner i vikt snabbt, tyvärr så skrev du aldrig ditt namn, men jag antar att du ser detta inlägg ändå :). För det första vill jag tacka för att du tycker om min blogg, det värmer och alltid roligt att höra :)..
 
Jag har inga större tips hur man går ner i vikt snabbt, men till en början måste du verkligen bestämma dig för att gå ner vikt, att du vill går ner. För om man inte vill så går det inte, sen gäller det att ALDRIG ge upp! Jag gav upp och det är därför jag sitter som jag gör idag och är tvungen att börja om! Men mitt tips är LCHF och så lite träning som möjligt! Jag började med LCHF och tränade samtidigt och det hände ingenting, så pratade jag med en tjej som körde LCHF och fick tipset att sluta träna, sagt och gjorde så gjorde jag det.. Vilket gav resultat på knappt 2 månader gick jag ner 10 kg och minskade 6-7 cm runt magen. 
 
Så mitt tips blir att göra LCHF diet och det är faktiskt god mat, suuuuper gott! Sen om du känner att du vill tajta till magen något så kör plankan, jag trodde man skulle köra sit ups. Men när man har varit gravid så ändras magmusklerna så plankan ger bättre reslutat :).. 
Sen är det bara att vara stenhård med socker intaget och allt annat gott, men tänk på att unna dig nån gång också. För om du förbjuder dig och inte unnar dig något, blir dieten tråkig och man ledsnar snabbat vilket resluterar i att man sluta. 
Sen kan inte jag påstå att LCHF är en diet utan jag ser det mer som en bättre livstil.
 
Jag hoppas du blir nöjd med tipset och du är alltid välkommen att fråga om du undrar något, kör hårt nu :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback