Jag älskar dig som bara småsyskon kan!

Vet du? Att du har alltid betytt mest för mig, kanske för att vi alltid har haft bäst kontakt om man frågar mig.. Det kanske va för att jag bara va 14 år gammal när jag flyttade upp till dig och vi levde så tätt in på varandra! 
 
Ni läsare förstår nog ingenting riktigt, men nu är det så att min kära syster My. Ska flytta och nu tänker ni säkert "herregud du kan åka och hälsa på henne" Såklart jag kan göra det och det kommer jag att göra! Men nu är det inte så att My ska flytta till en lägenhet i Märsta, utan hon ska flytta 339 km hemifrån ända ner till Skara! 
Jag är super lycklig för My's skull för hon behöver det här och det här är hennes dröm och jag stöttar henne till 210% i det här.. Men det kommer aldrig spela någon roll hur mycket jag säger att det kommer bli skönt att hon flyttar, det värker ändå inombords! Jag kommer sakna henne otroligt mycket, vi har levt så tätt inpå varandra, jag bodde ju med endast henne och våra djur i nästan 2 års tid, vi klarade oss helt själva och sen när jag flyttade hem igen pga graviditeten, men hon kom ju också hem i oktober.. Sen dess har vi levt med varandra hela tiden, alltså sen jag va 14 år gammal, det är 3,5 års tid i dagens läge och nu ska hon helt plöstligt flytta jätte långt! 
 
Jag och My har alltid fungerat tillsammans samtidigt som vi vill slita av varandra håret, vi kan alltid skämta och skratta tillsammans. Vi är experter på att dra skämt om snusk och andra roliga saker, jag har trivs alltid i hennes sällskap och jag vet att min 18 års-dag som ska spenderas med henne på kryssning kommer bli himla grym, för att det är just My jag ska spendera den med! Jag kommer göra allt som står i min makt för att jag ska kunna komma ner till My så mycket som möjligt när hon bor i Skara, för vem vet? Hon kanske hittar sin dröm man där nere och aldrig kommer hem igen till stockholm! 
 
Men vad jag vill ha sagt med detta inlägg är att jag kommer sakna dig My och jag kommer gråta när du flyttar för jag gråter redan nu! Du måste lova mig att uppdatera din blogg flitigt när du flyttar, så jag alltid kan läsa hur du har det i Skara! 
Jag älskar dig My som bara småsyskon kan göra, jag älskar dig med hela mitt hjärta! ♥
Bara för att du alltid kommer vara en ängel för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback