Hårfärg

Efter en morgon med kaffe och batningspiller, så körde jag på en löprunda. Det blev ingen lång vända då mina njurar började göra ont, dumma urinvägsinfektion och dumma mig som har glömt min medicin.. Men har börjat om nu iallafall, Loke har somnat för sin förmiddags vila och jag sitter med hårfärg i huvudet IGEN och en kopp kaffe i handen =). Ska skölja ur det om en kvart ungefär, sen blir det att plocka ordning här hemma. Sen efter det blir det väl lunch och Loke ska få gunga sen, myspys! 
 
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag, det blir nog lugnt. Ska försöka mig på engelskan under dagen också, samt maila min lärare så jag kan börja på min religon kurs, hoppas jag får börja på den! :) Sen ska jag kolla ifall syrran och jag kan övningsköra ikväll, måste verkligen komma igång med det igen. 
 
Men nu ska jag hälla i mig mitt kaffe och börja plocka ordning på disken, hörs senare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback