En underbar tisdag

Tisdag en helt underbar tisdag om man frågar mig, vi har spenderat hemma och vädret har varit det bästa! 
Igår va vi på vårdcentralen med mig och fick diagnosen urinvägsinfektion, drygt nog har jag gått med det , den senaste månaden trots att jag va inne på hudding sjukhus förra månaden pga samma smärtor och anledning, satans kärring som inte gav mig medicin redan då!! Men nu har jag iallafall hämtat ut det och är nog frisk inom kort :). 
Efter vårdcentralen igår så tog vi tåget in till stan, hoppade av i karlberg och hade planerat att äta kina buffé till lunch, men självklart va det stängt för semster, så istället blev den en tradig lunch på donken för oss, urk! Efter lunch så gick vi runt i butiker, jag införskaffade naglar, fyndade två block för 10kr/st, en ny bh, fyndade även ett par mjuka shorts för 30 kr på H&M :). Sen va det dags att möta mamma/mormor, så vi begav oss till s:t eriksplan så Loke skulle få leka på gräsmattan så länge, men han hann somna innan vi va framme, så istället fick vi slappa lite grann :)
Sen på kvällen gjorde vi inte så mycket, vi åt mat, natta Loke och sen kolla vi på film :). 
 
Idag tyckte Loke det va lagom att kliva upp 5.10 och jag vägrade att öppna ögonen, stället vände jag mig och hoppades på att han skulle somna om själv, men icke! Så klockan 6 tröttnade jag, släppte ner honom på golvet och la mig själv på golvet och fortsatte sova minst en timme, 7.15 kom pappa och mamma upp, så åt vi frukost med de och pratade, syster kom förbi med sin dotter alldeles för tidigt om man frågar mig. Men Chilli och Loke fick leka rövare ett tag, sen åkt de och Loke va trött så han kunde somna om en stund, lika så gjorde jag också. Dock vaknade jag efter en stund och räknade matte, när Loke vaknade smörjde jag in honom med solkräm och begav oss ut i solen. Sen har Loke även fått inviga sin pool idag och badade glatt tils han bajsade i poolen och beslöt sig för att klämma sönder bajset, då fick han bli tvättad och sen fick det blir en eftermiddags vila för honom :). 
 
Nu sitter vi här och mamma + Jasmine har åkt för att inhandla till middagen, som blir grillat, jag och Loke ska ta städa upp rummet från alla leksaker och skit som han har lyckats slänga på golvet! :)
Jag får uppdatera mer ikväll och då får ni bilder från igår och idag, härligt! Jag har äntligen kommit igång med kameran, så nu kommer dett bjudas på en hel del bilder här i bloggen! :)
 
Hoppas ni haft en trevlig tisdag, så får ni har en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer
sandra, 17 år & 2 barns mamma säger:

Det är väll inte så smart att sova när han är vaken?

2012-07-04 | 00:04:02
Bloggadress: http://enligtsandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback