Design pill....

Efter många timmars pill med designen så är den äntligen klar, attans va svårt det va att få till den rätt på den nya blogg.se! Det ska jag nog meddela de, lite negativ feedback behöver de också ju! =)
 
Samtidigt som jag har pillat på designen har jag försökt underhålla min lilla pojke som är mer vild än tam, galet! Men han är så snäll så, leker fint på golvet med sin leksaker och kanske drar i en enstaka sak som är min, men det är sånt jag får ta :).
Annars så började vi förberedda middagen som snart är klar, Loke fick äta middag som bestod av falukorv, broccoli, vitkål och ärtor blandat med gräddfil och smör. Det va smasken enligt Loke som slukade alting utan ett enda gnäll, dock så spottade han ärtorna som jag visste om sen innan. Men värt att testa igen, eftersom barn byter smak varannan dag.. 
 
Ikväll är jag totalt upptagen med engelskan, har två grejer i engelskan som ska göras klart och klockan 9 imorn så har jag muntligt engelska prov, nervös kan ni ju skriva upp att jag är! Men det ska nog gå bra, jag är rätt duktig på att snacka engelska om jag bara anstränger mig och lägger den sidan till, det hela handlar mest om att jag är väldigt lat av mig.. 
Men nu ska jag äta middag och sen sätta fart med engelskan, tur att jag har min bästa pojkvän som hjälper mig och stöttar mig i allt pluggande, du är guld värd älskling♥
 
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback