Klart!

Puuuh, nu är jag äntligen klar med designen, ifall ni inte ser den tryck F5 så kommer den fram! Just nu sitter jag med Loke i knät och tycker jätte synd om honom, han har nämligen åkt på förkyldning (just va vi behövde eller inte)
Han har jätte svårt att sova och är allmänt hängig, men han skrattar och äter mat fortfarande, dock inte ersättning/välling så jag antar att han har ont i halsen på köpet också, stackars bebis!
Men han har blivit en riktig rakarunge, han ska sno ALLT och ha ALLT som går att ta, så kan ju lugnt säga att min tv-kontroll lever ett farligt liv! Men en så länge fungerar den, tur är väl det! :)

Annars kan jag inte komma på att det har hänt mycket mer sen söndags, igår va vi bara hemma och tog det lugnt. Fixade rummet och hjälpte mamma att städa ut julen, så nu är den borta! Sen idag har vi inte gjort ett skvatt, myst, kollat på tv, ätit och sovit. Fick ju trots allt bara 3 timmars sömn inatt (dumma förkyldning), hoppas bara jag slipper att bli sjuk!
Men nu ska jag ge Loke välling och sen blir det att försöka få honom att sova några timmar samt jag, eftersom han lär vaknar mitt i natten av förkylningen igen! Ska byta blöja på honom och ge han lite alvedon också, så han får sova nånting!
Nu måste jag kila, någon försöker attackera min dator (hmmm LOKE DÅ!)

Kommentarer
ida - majas mamma säger:

hej! har frågestund på bloggen, kika in och se ifall du kommer på någon fråga! :) kram

2012-01-11 | 01:53:09
Bloggadress: http://http:/www.nattstad.se/idapetterssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback