Jag är inte riktigt som alla andra

Jag hänger allt för ofta här på kvällen, framför datorn som en lite nörd och kanske hoppas på att livet helt plötsligt ska bli enkelt och göra precis som jag vill. Nä men ärligt, jag har ingen aning varför jag sitter framför datorn varje kväll och fördriver min sömn med att glo på facebook uppdateringar och snegla in på olika mammabloggar. Jag borde egentligen stänga av datorn och tv, släcka lampan och sova. Men det känns för vardagligt, nä men ärligt!
Åh jag hatar att jag inte sover för tillfället, GÅ OCH SOV ELEANOR! Ja de orden ekar i mitt huvud, men jag stöter bor de och dricker istället min choklad som smakar alldeles för mycket oboy pulver (tack syster).
Sen glor jag även på tv och skakar i mellanåt på min bebis för att vara säker på att han andas, paranoid ? Check!

Mina inlägg känns helt onödiga och tråkiga, sen är de helt osammanhängaden. Kanske är för att jag är super trött, men är för korkad för att gå och sova.. Nä men jag kör en "lista"  på hur vecka kommer se ut, så kan jag sova sen!

Så ser min och Lokes vecka ut, kanske dags för mig att dra fram min kalender och börja planera lite grann =)

Godnatt!


Kommentarer
My säger:

JAG VET VAD DU KAN GÖRA PÅ FREDAG.... Rida ut på Myran med mig o Tessie!!! O fota om det är fint väder!!!! Jaaaaa ;)

2012-01-17 | 09:20:30
Bloggadress: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback