Dålig uppdatering..

Uppdateringen har verkligen varit usel de senaste dagarna, men att Loke är sjuk och vill helst hänga på mamma gör det inte lätt att blogga. Jag åkte på en dunder förkylning i veckan, när jag äntligen började känna mig bättre laddade Loke istället igång en ordentlig förkylning som har gjort oss mycket sömnlösa de senaste nätterna. Men nu sover iallafall Loke och jag väntar på att wallander - skytten ska börja igen! :)
Idag har vi inte gjort speciellt mycket, för det mesta tagit det lugnt. Städade på förmiddagen medans Loke tog en powernap i 40 minuter, sen så har vi för det mesta slappat! På eftermiddagen åkte vi med syster och handlade, fick med mig en hel del till Loke. Men köpte iallafall på "plattor" med mat, en ny nappflaska (samma som blåa), nappar till nappflaskan, lotion och sen fick han bananer samt päron. Sen passade jag på att handla lite till mig, vilket blev shampoo/balsam och något spray. Det behövs, efter graviditeten vet jag inte vad som hänt med mitt hår, det blir typ flottigt på en dag och jag tappar hår som om jag vore ha cancer och min hårbotten är super torr. Men slut pratat om det, efter vi hade handlat åkte vi hem och jag började med maten så fick mamma ta Loke. Men vid 8 tiden gick vi in och la oss eftersom Loke inte vill sova ensam, lite tråkigt för mig. Men jag överlever, jag har ju en dator och tv på rummet så ;).

Imorn blir det iallafall speciall läkaren med Loke och hans envisa mage som inte riktigt vill jobba med oss. Ska även prata med de om Loke krupp liknande hosta och se vad de säger, hoppas bara att den lugnar sig och inte blir värre. Orkar verkligen inte med det också, räcker med att han hade kolik magen som nyfödd! :)
Ja nä nu har jag inte mycket mer att berätta, kan väl säga att jag är sugen på en ny åkpåse till Loke.. Värt att köpa en? Nja vet inte, tvekar åt båda hållen... Om jag känner mig son rätt så lär inte han vilja åka vagn speciellt mycket när han har lärt sig gå :)..

Nä usch nu ska jag nog lägga mig bredvid Loke och sova så vi orkar upp imorn, Godnatt hörni! :)

Denna åkpåse skulle jag vilja ha till Loke om han ska ha en ny! :)


Kommentarer
Elina 17 år, mamma till Nellie säger:

Jag har läst att håret bruka växa tillbaka och bli tjockt drygt ett år efter förlossningen, vet dock inte om det stämmer men jag hoppas på de.. För mitt har också bara fallit av :/

2012-01-30 | 12:46:19
Emma säger:

SV: Tack! Är väldigt osäker på vad jag vill göra. Jag vet vad jag borde göra, men inte vad jag vill. Önskar att jag kunde trycka på paus och bara fundera...

2012-01-31 | 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback