Tillsammans är vi starka!

image description

Det finns dagar jag vill skrika, som denna dag! Åh jag skulle kunna slita av mig håret och springa till Mars för att få bort min frustation! 
Lokes förbannade host vill inte ge sig, så stackaren har inte lätt att sova. Hostar och nyser om vartannat, blir rädd och gråter. Ska ligga i mammas famn, ska inte ligga mammas famn. Ja ni förstår, fram och tillbaka hela tiden!
Om bara det kunde ge med sig och låta honom bli frisk nu, jag har tröttnat på allt snor och hostande nu!

Annars ikväll blir det lugnt, mamma och pappa kollar på melodifestivalen, jag själv kräks och skäms över att vara svenska när de sänder det. Så jag kollar runt på en cd-spelare, haha shit så gammalt det lät. Men jag vill ha en till Loke, för när mamma och pappa åker till Thailand så är det nya "regler" och runtiner som kommer dyka upp här hemma. Första nya rutinen är att det blir middag VID köksbordet och inte inne vid tvn eller i mitt rum längre, sen kommer det blir lite små rutiner som kommer dyka upp här och där. Så kommer ni självklart undra "varför cd-spelaren?", jo tänket är att Loke ska få lära sig sova i sin säng. Alltså är det finito på vaggningen och det ständiga sjungadet! Men får ta och göra en lista om vilka rutiner som kommer dyka upp.
Men nu ska jag plocka ordning på Lokes leksaker som ligger över hela golvet, sen blir det att ordna välling innan läggdags! :)

Kommentarer
Felicia - Mamma till Melwin ♥ säger:

Gud så söt bild på er två! :)



Känner igen det där att vissa dagar vill man bara, typ sjunka under jorden och försvinna. Tycker synd om er båda!

2012-02-12 | 00:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback