sjukstuga

Febern stiger, snoret rinner och hostan blir bara värre, de svider i mitt mamma hjärta att se min lilla pojke vara så sjuk. Men han är en tapper kille som orkar leka med mamma saker trots att han är sjuk och gnäller i mellan åt, min fina pojke så duktig du är!

Förhoppningsvis kommer syster strax för att kunna skjutsa mig till läkaren, måste nog skicka ett sms till henne för att se att hon är vaken :). Jag hoppas innerligt att läkaren gör något, vill inte se min bebis såhär sjuk! Min stora pojke blir även 7 MÅNADER idag, kul att fira in den genom att vara sjuk.. Konstigt nog är jag inte ett dugg sjuk förutom min dumma hals som inte ger upp, trots att detta är 3:e veckan jag är sjuk.. Börjar bli lagom tröttsamt, vill blir frisk nu, ha en frisk bebis så vi kan hitta på massa skojiga saker! =). Skulle vara skönt om våren ville komma nu, så vi kan lägga förkylningstiderna bakom oss! Men nu ska jag klä på mig. dra på Loke lite kläder, göra frukost/gröt och sen blir det nog att åka. För tillfället har Loke hittat min bh och ska äta upp den, haha söta unge!! :)

Godmorgon förresten!

Kommentarer
ENDENISE säger:

sv: tack finis för din kommentar inne hos mig! Kram

2012-02-08 | 11:51:21
Linnea Granström- Ebbas mamma ♥ säger:

Huvva! Krya på er <3

2012-02-08 | 19:41:36
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak säger:

Men alla är verkligen sjuka nu. :(

Krya på er!

2012-02-08 | 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback