Året som gått

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Planerade ettårs kalas och gick ut på krogen! 
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Inte vad jag kan minnas, fast min kompis ena kompis blev mamma för andra gången! :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej 

Vilka länder besökte du?
Räknas Skärhomlen? Det känns som turkiet! 
 
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Hmm pengar och lite mer lycka! :)

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
7 juli (Lokes ettårskalas) & 7 November min 18 årsdag! 

Vad var din största framgång 2012?
Ja ni bra fråga, ingen aning.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss gånger hundra, slutade med dropp och skit! 

Bästa köpet?
Åh jag kommer så mycket så jag minns inte längre! :)

Vad spenderade du mest pengar på?
 
Loke och massa kläder, sååå mycket kläder! :)
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Loke, min finaste älskling!♥

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Dansa Pausa, Flytta på dig och Nosa Nosa, det är Lokes favorit låtar som får honom att dansa! :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mitt i mellan..
 
Hur tillbringade du julen?
Jag kommer sitta hemma och kolla på kalle anka, låsas att det är SKIT kul! :)

Blev du kär i år?
Ja det blev jag. 

Läste du någon bra bok under 2012?
Nej, jag har barn hur ska jag hinna läsa? :O
 
Favoritprogram på TV?
Gossip Girl to die for! 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kläder, åh har jag påpekat att jag ÄLSKAR kläder! 

Något du önskade dig men inte fick?
Ja en egen lägenhet! 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag va iväg och shoppa med mamma om jag minns rätt, på helgen söp jag ordentligt på krogen för första gången! 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ifall jag inte hade haft så mycket problem med folk runt omkring mig.
 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Tråkig och för allmänt mammig.. Usch!

Vad fick dig att må bra?
Familjen och Bästa bästa Linnea! ♥
 
De bästa nya människorna du träffade?
Minns inte alla, skäms dumma mamma minne! Men Linnea helt klart, åh va jag tycker om den tjejen! (JAG ÄR INTE LESBISK LINNEA! ) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback