Jag kommer inte på någon bra rubrik...

God kväll ungefär! 
 
Idag har det varit en rätt lugn dag men ändå full fart! Loke springer runt naken och gjort det den senaste timmen, han dansar till musiken som dunkar ur högtalarna i vardagsrummet! 
Idag har tvättmaskinen gått på hög varv, damsugarn har gått sig en vals och nu väntas bara det en vals med skur moppen. Jag har vikt tvätt, hängt tvätt, diskat och kokat Lokes nappflaskor, förberett maten, plockat ur diskamaskinen samt plockat in den.. Ja jag har varit rätt duktig idag om jag får säga det själv :) 
 
Nu väntar jag på att Lokes ska matstol ska bli klart i tvättmaskinen så jag kan hänga upp den, sen ska vi gå ner på med skräp i källaren, in med handdukarna i andra huset och sen hoppas jag på att mamma har hunnit kommit hem under tiden så jag kan fortsätta maten och sen blir det läggdag för Loke, han är rätt trött. När Loke har somnat ska jag duscha och sen ska jag sova, imorn ska jag hjälpa syster med sina räkningar och sen ska vi iväg och träffa Omar, förhoppningsvis får Omar sova här imorgon kväll med Felicia, måste prata med mamma om det idag! :) 
 
Ska förbi babyproffsen imorgon och köpa en ny sittdyna till Lokes vagn, den han har nu har gått sönder ner så jag måste sy den. Sen ska jag och Omar fixa en sak, men det får ni veta vad det är imorgon :). 
Men nu ska jag ta tvättmaskinen, hörs ikväll! :)
 
 

Kommentarer
Emma säger:

Är du gravid igen och i så fall vem är pappan. ? Och i så fall när ska du ha ??

2012-08-26 | 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback