.

Åh jag är helt slut i huvudet efter en hel dag på stan, så är jag trött! :). Möte ju som sagt upp Omar och som vanligt gjorde vi inte mycket alls, fick med mig små bokstäver hem, en drömfångre till Loke och en ny filt till Loke för jag har verkligen INGA filtar ;). Sen vid halv 4 så möte jag upp mamma och syster, så blev det stallet när vi kom till märsta och sen raka vägen hem!
Mamma fick äran att mata Loke medans jag tog mig an vårt rum som såg ut som om någon hade släppt en bomb i gjord av leksaker och kläder :). Sen så bestämde sig Loke tvärt att attans jag ska inte sova, så istället fick han följa med ut i köket så jag kunde äta lite grann :).

Nu sitter jag här som vanligt och prata med Omar i telefon samtidigt som jag glor runt på internet om inredning och annat spännande! :).



Bjuder på en bild från stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback