Helt obeskrivligt

Idag är det fredag som alla har fattat, fredag inne bär att Loke blir en vecka äldre, så idag är Loke hela åtta veckor!
Nästa torsdag är han två månader, TVÅ hela månader! Allting känns fortfarande helt otroligt, ibland måste jag kolla en extra gång på honon för att inse att han faktiskt är MIN son, det finns till och med de gångerna jag behöver gnugga mig sjäv ännu en gång i ögonen för att inse att det är ingen dröm!
Allting är så underbart, att de sitt barn växa och bli stor är så mysigt och är något helt fantastiskt!
Jag är så himla glad att jag behöll honom, att jag beslutade för att leva mitt liv runt honom :). Jag kan inte tänka mig ett liv utan Loke, det känns som om jag alltid varit hans mamma och som om jag aldrig har gjort något annat än att ta hand om honom :).
Loke, du är det finaste jag har och jag älskar dig något otroligt!
Jag gör allt för dig!
Mammas fina prins! :)

Kommentarer
Zandra säger:

sv: men härligt! Jag har svårt med det. För så fort jag inte får äta godis så blir jag så omotiverad, vill inte ens gå ut och gå som jag älskar..



så jag sitter hemma mest, umgås med folk och åker iväg med bilen. tråkigt.



ska försöka skärpa mig men jag kommer nog garanterat börja äta godis snart igen. för mitt humör tar kål på mig. men jag ska försöka härda ut!

2011-09-02 | 11:01:17
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback