Den som dräper

Godkväll kära vänner, denna måndag börjar lida mot sitt slut och ja vad har vi gjort ? Ingenting och jag är himla uttråkad. Jag har dock packa ihop lite kläder till Loke för resan så att det är utan stoppat, just nu håller jag på att tvätta lite kläder för att se om det är något som ska med. Tvättar även mina egna kläder, så jag har något att gå i.
Jag har även pluggat lite matte idag, gick väl sådär. Efter nästan mer än ett halvår av vila ifrån plugg och läxor så är det jobbigt att ta upp det igen, men det är bara bita i det sura äpplet för jag ska fan lyckas och det har jag gett mig fan på :)

Strax är klockan nio och då börjar den danska serien "den som dräper", så jag tänkte gosa till det med lite popcorn med smörsmak, MUMS! :). Loke sover mysigt i sängen och sover förhoppningvis några timmar! :)

Imorn blir det BVC med Loke för hans vaccin, hoppas mamma mår bra imorn för då hänger hon med :). Så slipper vi åka själva, men det får vi se imorn. Nu ska jag kolla på mitt tv program :)

 



Detta avsnitt är ifrån dagens program "efter tio", om ni spolar fram tills efter andra reklamen. Så sen ni min yngsta systerdotter Tilde, haha söta unge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback