Sängliggande..

Godmorgon, jag skulle ha åkt till BVC med Loke idag. Men jag är tyvärr sängliggande idag, har så kraftiga mensvärk att jag inte kan kliva upp sängen, lycklig brud eller inte! Men imorn mår förhoppningsvis jag bättre och även lilla Loke, så idag ska jag ligga i sängen och kolla på tv samtidigt som jag lider med mig själv och Loke.

Annars idag ska jag försöka börja packa till Lund, eftersom jag inte vill smutsa ner kläderna som ska med. Men annars blir det att blogga en hel del och mysa galet med lilla älsklingen, ska väl även försöka hjälpa mamma då hon är lite små sjuk.
Har inte mycket mer att skriva, så kastar in ett inlägg senare :)





Såhär känner jag mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback