Morgonpigg bebis!

Godmorgon antar jag det är dags att säga, men lider lite med att det är mörkt ute trots att klockan är snart åtta! Jag har haft en morgonpigg son sen klockan 6 imorse, jag va dock inte lika pigg utan somnade om efter att ha kollat på honom i 2 minuter ;). Nu har han ätit och jag har sugit ur snor i näsan på honom, så han borde strax somna. Men man ska inte tro för mycket, det är Loke vi pratar om :)

Jag ska iallafall anfalla tvätten som borde va klar för hängas och sen blir det att kasta in sista tvätt maskinen :). Sen blir det att försöka få Loke att sova och fixa sig själv. För idag blir det BVC och mamma hänger med såklart, hon är ju sjukskriven i 3 veckor, så måste få lite fart på henne :). Annars idag så ska jag packa, vi åker om 4 dagar och det är helt galet, känns overkligt. Men satan i gatan va kul det ska bli, satt och prata med Emma och Erica som ska möta mig på Malmö central, riktigt go tjejer det :). Har bara ett problem, jag kommer behöva en lexikon för skånska om jag ska fatta va alla säger där nere! :). 
Men det kommer bli super kul att träffa de, eftersom jag va i vecka 20-22 i graviditeten när vi började prata. Men det är ett helt gäng med tjejer och massa underbara barn, yngsta barnet är 7 veckor och äldsta barnet är 8 månader. Sen är alla barn där i mellan :).

 Nu har min underbara son skitit, så jag ska ta hand om det sen fixa tvätten! :). Jag bara älskar när Loke får för sig att kräma i sängen på morgonen, mums eller inte ;).
Men jag bloggar antingen innan vi drar eller så, bloggar jag påväg till BVC via blogg-appen :)



Dålig webcam bild på Loke tvnörden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback