Skåne - 111027 / resan hem igen

Torsdagen va här och det var dags att flyg hem igen. Planet skulle lyfta ifrån Malmös flygplats klockan 14.30 och jag ville vara där i god tid så jag hann göra allt som skulle göras :). Så jag och Emma klev väl upp lagom tidigt, åkte in till Malmö och tog en sista fika tillsammans. Sen gick vi till ICA så Emma kunde köpa välling till Isabella, mitt i allt kom vi på "fan det börjar bli bråttom till flygbussen". Så vi gick naturligtvis springa som galningar till bussen, sen va det bara att säga hejdå till varandra, super tråkigt med det lär inte vara sista gången vi ses (hoppas jag).

Vi hoppade iaf på bussen som skulle ta oss tillbaka till flygplatsen, Loke lyckas kissa ner sig så han får ligga naken och byta kläder på bussen =). Väl framme på flygplatsen, gick det super smidigt. Lämnade in bagagen och sen vagnen, Loke fick sitta i bärsele och sen va det bara att vänta på att det va dags att gå ombord på flyget! :).
Väl på flyget så sköte sig Loke super och bredvid oss hade vi en SUPER snygg kille, som fick Lokes snuttefilt på sig ett antal gånger för Loke kasta iväg den ;).
Vi landande på
Arlanda 15.30 och mina föräldrar möte upp oss där :).

Men nu ska ni får veta en rolig sak, jag har ju berättat mycket om Emma och att vi hittade på saker ;). Sanningen är den att jag och Emma knappt hade pratat med varandra förutom typ 2 gånger innan torsdagen innan jag föll ner.
På tordag ikväll (dagen innan vi skulle flyga ner) så skrev hon till mig " du sover hos mig på fredag", jag blev hel chockad och bara "jaha, bra att veta". Jag hade ingen aning om det, men iaf det rolig är att vi kände ju inte alls varandra, pratat två gånger liksom. Men jag tror jag och Emma fick bäst kontakt, trots att vi inte pratat, jag hade ju iaf prata med Erica från jag va gravid i vecka 21..
Men Emma är en super gullig tjej och jag trivdes bra i hennes sällskap, får hoppas att hon tycker samma sak bara! :)
Men kort sammanfattning, vår skåne resa blev super lyckad! :)

Kommentarer
Mathilda säger:

Jag är grymt imponerad över att du vågade flyga själv med Loke. Jag skulle gärna åka upp till min farmor i norr och hälsa på, men känner att just flygresan tar emot. Packa ihop vagnen, checka in den + packning, hålla rätt på Elvira + handbagage själv... haha. Hur gjorde du?

2011-11-08 | 15:21:47
Bloggadress: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback