Om det är något jag älskar så är det inredning!

I några timmar nu har jag suttit och kollat på olika sidor för inredning, som jag älskar inredning! Jag vill så gärna flytta hemifrån nu och kunna möblera en egen lägenhet! :). Jag har hittat massor som jag vill att Loke ska ha, det är allt ifrån stora möbler till små krokar :)
Detta har jag hittat till Loke, kärlek!
Har fastnat helt för motivet med ugglan på, har ju den vällings burken! :). Funderar starkt på att beställa hem blöjförvararen och lampan till Loke. Resten vill jag ha när vi flyttar till egen lägenhet och Loke får eget rum :). Alla förutom de två första bilderna är från internet butiken www.hemlängtan.com och resten är ifrån www.blåelefant.se
Sen hittade jag detta på in & finn till mig själv, dock bilden där det står you are my sunshine vill jag ha över Lokes säng, men kommer inte ihåg vilken butik jag hittade den i :). Men det första är ifrån www.inochfinn.se och sista lyktan är ifrån www.indiska.se
Inredning är = kärlek för mig! :)

Kommentarer
Jessica - mamma till Joline säger:

jag älskar sånnadär ljushus!

2011-11-21 | 23:23:41
Bloggadress: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback