7 November!

Idag är det min dag, för idag blir jag 17 år! Woooho eller ja det känns inte inget speciellt, ett år närmare döden typ :). 17 är sån onödig ålder, varför inte bara hoppa till 18 efter 15 års åldern :)..
Iaf idag så skulle jag pallat mig i väg till gamla skolan, men efter en bråkig morgon med Loke och nada humör orkade jag inte åka dit och verkar super glad. Så jag åkte istället och möte mamma som slutar tidigt nu för tiden.
Men iaf hämtade ut mer ersättning eftersom den va slut, sen in på H&M och fick med mig två koftor till Loke på 50% rea, sen fick han även en prasselbok som han avgudar. Efter det styrde vi mot babyproffsen där jag ännu engång shoppade loss, haha fick med mig pipmugg,vällning delare, "sport"flaska, hjulskydd till vagnen och min efterlängtade mamma krokar :)..



Sen nu på eftermiddagen har jag fixat rummet, möblerat om igen och trixat lite grann. Men nu är jag super nöjd och ska bara bädda rent sängen och damsuga rummet, så är allt prima :)
Mamma och syster är på någon häst kurs nu på kvällen och det märks, än så länge har ingen av oss som är kvar hemma ansträngt oss för att äta någon middag.. Hmm en aning lata kanske eller bara väldigt bekväma med mamma fixar mat åt oss varje dag :)
Men jag ska väl göra en kraft ansträngning och fixa något att äta eller så lägger jag mig bredvid Loke som sover sött! :)

Kommentarer
Juksela , 16 år & blivande mamma säger:

Grattis på föddelsedagen ! :D

2011-11-07 | 21:57:51
Bloggadress: http://ungmammajuksela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback