Mot uppsatserna :)

Jag och mamma stack iväg med syster ett tag strax efter att vi kom hem ifrån hästarna, vi åkte nämligen ner till Sigtuna och tog en glass på Våfflan :). Men kom hem för ungefär två timmar sen och har nog sovit bort de, jag som tänkte vara duktig att plugga. Men mådde fruktansvärt illa och gör det fortfarande, känns som om jag ska spy,  för mycket glass? Japp, tål ju inte heller mjölk så det är ju inte heller så bra :). Men men det blir nog bra med lite mat i magen, haha slutar aldrig tänka på mat :).

Men nu bör jag ta tag i mitt liv och mina uppsatser och göra klart de, det är fan inte mycket kvar nu och jag ska vara klar med de imorgon :). Skönt nog har jag sovmorgon imorn, men det blir ju att åka tidigt iaf, ska väl möta Mattias elr något sånt där spännande!. Nu SKA jag plugga :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback