Måndag kväll

En lagom jobbigt dag och en lagom irriterande morgon kan jag säga, om jag ska var fullt ärlig! Stressade till skolan och fick reda på att jag inte alls har några lektioner, fyfan för det! Så jag hade stressat i onödan och klivit upp i total onödan. Men fick iaf träffa Mattias, så vi käkade lunch tillsammans. Efter det drog jag in till min mamma på jobbet, fyndade en fin jeans jacka, otroligt fin! :). Kollade på väder förut och såg att det skulle vara fint väder imorn, så det blir väl långklänning, jensjacka, fina smycken, skärp och ett par fejk convers ;).
Dock måste jag testa det och fråga mamma om det funkar att gå så, vill ju inte se dum ut. Annars händer det inte så mycket, är ledig onsdag-måndag. Så jag hoppas på bra väder så jag kan slappa i solen med Mattias och bara njuta av livet som gravid nu sista tiden :).

Nu är det strax middag här hemma, så jag ska göra familjen sällskap och sen blir det duschen! :).
Bloggar igen imorn elr något sånt, ni får ha det så bra =).



Haha - Mattias somnade på hund utställningen i lördags ;)



Slush elr hur det stavas! Något jag iaf inte kan vara utan =). SUPER GOTT :)


Kommentarer
Jonna säger:

Hej !

En sak jag inte fattar riktigt :P är du och mathias tsm igen eller umgås ni bara ? :)



btw. Lycka till med allt !

2011-05-31 | 17:03:14
Bloggadress: http://thewonderfulangel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback