Godmorgon

Nu undrar ni säkert vad jag gör vaken nu, jo det gör jag också om jag ska vara ärlig! Men kl 5 imorse vaknade jag av två enorma fötter som trycktes ut i sidan på min mage, och sen har plutten varit i full gång. Så någon sömn, får jag nog inte mer idag. Så kul att kliva upp 5, när man är ledig och kan sova mycket längre. Sen inte nog med det , så är jag VRÅL hungrig! Så jag ska ta och mumsa i mig lite frukost och skriva lite på mina uppsatser jag har som ska i under nästa vecka, som jag lovat mig själv =), ska försöka hålla det också, men måste verkligen fixa de sista uppgifterna nu.
Annars idag blir det väl att åka ut till Lidingö för att träffa Mattias, om han fortfarande vill det?
Jag hoppas på att det inte börjar regna, för då ska jag lätt ta ett dopp i vattnet! Jag kommer ju inte kunna bada sen, precis innan han kommer och efteråt kommer jag inte ha någon ro att bada. Så jag får passa på nu, när det är svinkallt i vattnet och ingen sol (varmare när det regnar). Men jag överlever nog, men vill så gärna bada nu. Älskar nämligen att göra det, så mysigt att plaska runt i vattnet och bara vara, utan att bry sig om något :)

Nä, men nu ska jag sluta sitta här och babbla, dags att göra något vettigt :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback